Obchodní podmínky
________________________________________
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podáním závazné objednávky kupujícího a jejím potvrzením ze strany prodávajícího je potvrzen souhlas obou stran s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami nakupovaných výrobků a služeb.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Objednávat si můžete jednoduše pomocí nákupního košíku, telefonu či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, barva a ostatní údaje uvedené na mých stránkách. Elektronické objednávka musí být vyplněna úplně, včetně veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. K uzavření kupní smlouvy dochází potvrzením objednávky prodávajícím.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašlu e-mailem na Vámi uvedenou adresu, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností vás budu samozřejmě kontaktovat na Vámi uvedeném telefonním čísle.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávku zboží může kupující do 24 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží . Ze strany prodávajícího může být objednávka zrušena jestli-že je zboží dlouhodobě nedostupné nebo se výrazně změnila cena. Před zrušením objednávky prodávající bude kontaktovat kupujícího (telefonicky, mailem).
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží vám bude zasláno poštou. Poštovné, dobírka bude účtována 80 Kč za dobírku. Zasílání na Slovensko je realizováno dle podmínek České pošty; objednávku je však nutné zaplatit předem buď převodem na účet a poštovné bude připočítáno dle sazebníku České pošty.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je max. 7 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak. Výrobek na objednání –tímto je označené zboží , které není skladem a dodací lhůta je max.14 pracovních dní. V případě, že vámi vybrané zboží nebude možné dodat, budu Vás neprodleně kontaktovat.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
Jedná se o zboží, které je originál ručně dělaný v jednom kuse a není tedy možná výměna.
8) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídím k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit na e-mail či telefonicky. Za vady vzniklé přepravcem neručím. Kupující může odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:
a) běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte mne o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík na mou adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vrácení zboží:
Kupující má právo podle občanského zákoníku č.367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu doručit zpět v uvedené lhůtě a to buď osobním předáním nebo zasláním poštou (určující je datum odeslání). Po obdržení vráceného zboží vrátí prodávající obratem zákazníkovi zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (balné a poštovné).
Vaši reklamaci vyřídím co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží .
________________________________________
Gabriela Škorničková